Ao día!
De pequena carpintería local a vender cociñas de deseño en todos os recunchos do mundo
As raíces de Santos atopámolas nunha pequena carpintería de principios do século XX, situada preto de Santiago de Compostela e centrada durante as súas primeiras etapas en proxectos de pequena escala e deseño tradicional. A clave da súa evolución radica na súa capacidade para recoñecer as oportunidades de crecemento no sector do mobiliario de cociña, demostrando en todo momento un enfoque orientado cara á calidade e desenvolvendo un estilo propio que combinaba funcionalidade e deseño.
Cada proxecto supón un desafío para a marca, un reto que esixe responder á confianza depositada cun produto impecable, capaz de sorprender e de superar todas as expectativas, valores que lles fixeron evolucionar ata o que é Santos a día de hoxe.
Desde o principio, desenvolveron un estilo propio no mercado do mobiliario de cociña, creando produtos de calidade, cun deseño ergonómico e funcional, adaptados ás crecentes esixencias dos usuarios. “O noso principal obxectivo é satisfacer as necesidades de traballo, almacenamento e organización dos usuarios, creando solucións que ofrezan as máximas prestacións”, comentan desde a empresa.
A filosofía de Santos, cuxa facturación alcanzou os 38 millóns de euros en 2022, baséase en priorizar o tándem de deseño e funcionalidade, co obxectivo de xerar espazos optimizados, prácticos e acolledores.
Os seus distribuidores, os mellores embaixadores de marca
A medida que o mercado e as demandas dos consumidores evolucionaron, Santos soubo adaptarse de maneira proactiva e a constante procura da calidade e a innovación no deseño permitiulles ir ampliando mercado e abrir puntos de distribución nas prazas máis relevantes, e esa é unha das claves do seu éxito. Segundo afirman desde a compañía “son os nosos distribuidores os que desempeñan un papel fundamental ao establecer o contacto directo co cliente final, actuando como embaixadores de marca e transmitindo os valores distintivos de Santos. A súa habilidade para plasmar o deseño e os produtos nos proxectos dos clientes finais non só reflicte o compromiso coa excelencia, senón que tamén fortalece a conexión entre a marca e os consumidores”.
Para Santos, os seus distribuidores non só son intermediarios, senón “socios estratéxicos que desempeñan un papel esencial na experiencia global do cliente. A súa capacidade para comprender as necesidades específicas dos clientes e ofrecer solucións personalizadas é fundamental para o éxito nun mercado diverso e en constante evolución”. O labor e o saber facer dos distribuidores non só facilitan a comercialización dos produtos, senón que tamén desempeñan un papel crucial na construción e mantemento da reputación e a lealdade da marca.
70 anos de éxitos
Multitude de fitos destacables, tanto a nivel de produto, como a nivel empresarial, foron configurando os seus 70 anos de traxectoria, entre eles o lanzamento de modelos insignia da marca como a colección MINOS no ano 2004 ou a gama INTRA en 2012, ambos os modelos exclusivos e de desenvolvemento propio, que tiveron unha gran acollida e alcanzaron porcentaxes de vendas moi elevados.
A Colección 2019 caracterizouse por unha serie de mobles de deseño máis estilizado, con frontes de grosor reducido e novos acabados e introduciu un novo sistema de accesorios interiores para caixóns, sistemas de iluminación e multitude de solucións para optimizar o espazo, entre outras, os característicos caixóns zócalo. Con esta colección, Santos ampliou considerablemente as opcións de personalización das cociñas, adaptándose aínda máis ás necesidades e esixencias funcionais e estéticas dos seus clientes.
En 2020 nace Santos Living, unha nova liña de mobiliario para comedor, salón e estancias anexas á cociña froito da tendencia á unificación dos espazos e á percepción da vivenda como un refuxio, un lugar privilexiado de convivencia, lecer e descanso, pero tamén como un centro de reunión ou de traballo a distancia. En Santos teñen claro que “a polivalencia é un requisito indispensable nos fogares actuais e, para alcanzala, é necesario superar as estruturas compartimentadas”.
Innovación e sustentabilidade
Desde a empresa aseguran que a innovación é crucial para o éxito e a supervivencia das empresas e especialmente relevante para as que, como Santos, se adican á fabricación de mobles de cociña, “un sector que experimenta constantes cambios en gustos e tendencias de deseño. A capacidade de innovar non só é un diferenciador competitivo, senón que tamén é esencial para manter a relevancia nun mercado en constante evolución”.
En Santos aseguran que a innovación na fabricación de mobles de cociña debe abarcar a totalidade do proceso, desde o deseño ata a entrega: “En primeiro lugar, a creación de deseños innovadores que se adapten ás necesidades cambiantes dos consumidores é esencial. Isto implica a integración de tecnoloxías emerxentes, a consideración de novos materiais sostibles e a incorporación de solucións intelixentes para facer que os espazos de cociña sexan máis funcionais e eficientes. A innovación na fabricación de mobles de cociña non é un luxo, senón unha necesidade imperante nun mercado dinámico e competitivo. Desde o deseño ata a comercialización, cada aspecto do negocio pode beneficiarse da adopción de enfoques innovadores”.
Por outra banda, que a sustentabilidade tamén é un aspecto clave é algo sobre o que a empresa non ten a menor dúbida: “a adopción de prácticas respectuosas co medio ambiente, o uso de materiais reciclados ou a produción de mobles que sexan facilmente desmontables e reciclables, non só cumpre coas demandas dun consumidor consciente do medio ambiente, senón que tamén contribúe á responsabilidade social corporativa”.
Máis de 250 tendas en todo o mundo e sumando
Santos, que conta con máis de 350 empregados na actualidade e vende aproximadamente unhas 12.500 cociñas ao ano, dispón dunha rede comercial en continua expansión, integrada por máis de 250 tendas distribuídas por todo o mundo. Ademais dos múltiples puntos de venda situados en territorio nacional, teñen presenza nos países como Portugal, Andorra, Francia, Reino Unido, Bélxica, Holanda, Suíza, México, Chile, Colombia, Perú, Venezuela, Costa Rica, Panamá, República Dominicana, Porto Rico, Guayana Francesa, Kuwait, Paquistán, Qatar e Taiwan.
A medio prazo e como parte integral dos seus obxectivos de crecemento, ademais de enfocarse en consolidar a súa presenza asegurando un crecemento sostible, a marca ten a mira posta na expansión cara a novos mercados internacionais.