Ao día!
Calidade, tradición e innovación, a fórmula de éxito de Torre de Núñez
Torre de Núñez, que se establece como unha das marcas máis relevantes da industria alimentaria galega, esténdese con firmeza conquistando non só o mercado local, senón tamén a nivel internacional. Cunha traxectoria que supera o medio século, esta empresa de carácter familiar soubo conxugar a riqueza da tradición cos avances da modernidade mantendo en todo momento o que en palabras do seu CEO, José Manuel Núñez, é o máis importante e “innegociable”, a calidade dos seus produtos. Desde as súas orixes, dedicouse á elaboración de xamón serrano e embutidos de alta calidade, sempre poñendo o foco na satisfacción e o benestar do consumidor, como demostra un dos seus produtos estrela, o seu xamón serrano Duroc Gran Reserva cun 25% menos de sal que a media, adaptándose ás necesidades dun público cada vez máis esixente e consciente da importancia dunha dieta equilibrada.
Torre de Núñez, que comercializa 5 millóns e medio de quilos de elaborados cárnicos e emprega a 150 persoas na actualidade, creceu a pasos axigantados desde o seu modesto comezo, converténdose nun referente no sector agroalimentario, reflexo da súa solidez e da confianza que xera entre os seus clientes. Actualmente, a distribución dos produtos desta empresa de orixe familiar, vai moito máis alá das fronteiras españolas, chegando a 32 países de distintos continentes e alcanzando xa a internacionalización o 15% da súa facturación, unha cifra en continuo crecemento e que se prevé que siga aumentando durante os próximos anos.
O respecto pola tradición é palpable en cada un dos pasos que dá a compañía que, con todo, non queda atrás en termos de innovación. Non cabe dúbida de que a innovación forma parte das claves de éxito de Torre de Núñez, xa que abarca todas as áreas da empresa, desde a actualización da súa gama de produtos ata a incorporación de tecnoloxía nos seus procesos produtivos, sempre co obxectivo de adaptarse ás novas tendencias do mercado e satisfacer as demandas dos consumidores. “Trátase dun traballo de mellora continua por unha banda: mellorar organolépticamente o produto, mellorar a súa conservación, presentación, e tamén do desenvolvemento de produtos novos que non están en catálogo. É un proceso de escoita, observación do mercado e de detectar esas tendencias para tentar desenvolver produtos que respondan a esas tendencias á hora de actualizar a túa variedade”, explica Núñez. “Respecto aos procesos, tratamos de innovar en canto á forma de facer o traballo da maneira máis eficiente posible. Aí entra o tema da tecnoloxía, a parte da dotación de maquinaria, as liñas de produción... pero tamén no modo de organizar tamén esa produción e como dotarse un pouco de recursos para iso”, engade.
O carácter familiar de Torre de Núñez é tamén outro dos seus grandes baluartes, aspecto que se traduce nunha relación máis próxima e directa tanto con clientes como con provedores, o que lles permitiu construír unha base sólida e fiable ao longo dos anos, mantendo ese toque de artesanía e coidado en cada un dos seus produtos, calidades moi valoradas no sector alimentario. “No noso caso, podemos permitirnos seguir falando de artesanía na produción, de produtos naturais, feitos como outrora e dunha metodoloxía de fabricación que se rexe por esta pauta”, indica o CEO.
Torre de Núñez afronta o futuro cunha estratexia clara: seguir ofrecendo produtos de alta calidade, fomentar a innovación e manter as súas raíces. Entre os seus obxectivos, continuar crecendo, reforzar a súa presenza nos mercados existentes e conquistar novos territorios, ademais ir actualizando a súa variedade para dar resposta ás novas necesidades do consumidor. O proxecto de ampliación das súas instalacións en Conturiz no que se atopan inmersos ou a recente ampliación do seu secadoiro no Corgo son un claro exemplo do seu firme compromiso co crecemento e a mellora continua, o que lles permitirá non só aumentar a súa capacidade produtiva senón tamén afianzar a calidade que os distingue.