Ao día!
Koala Internacional, líder galego en accesorios innovadores para o viño
A clave do éxito de Koala Internacional radica non só no seu compromiso coa calidade e a súa constante procura da innovación, senón tamén na súa gran capacidade para diferenciarse e destacar mediante a creación de deseños particulares e patentados, que os protexen das imitacións nun mercado saturado no que a competencia provén principalmente de xigantes como China e Estados Unidos. Grazas á súa sólida rede de colaboradores, deseñadores e enxeñeiros industriais de diferentes rexións o país e proximamente de Grecia e Israel, Koala desenvolve e comercializa accesorios para viño, cava, cóctel, bar e cociña destinados tanto para o seu uso doméstico como en hostalería e restauración.
E cando falamos de innovación non só nos referimos aos seus produtos, Francisco Barbeira, CEO da empresa, destaca a importancia de analizar tamén o mercado en profundidade e detectar as necesidades aínda non cubertas. É a partir desta análise, como Koala consegue optimizar os seus lanzamentos e engade ese plus que lles fai diferenciarse da competencia. Desde sacarrollas, tapóns e bombas sen carga ata mangas enfriadoras, a oferta desta empresa porriñesa, ampla e orixinal, caracterízase por produtos únicos, funcionais e duradeiros. Koala, que traballa con máis de 3.500 empresas en todo o mundo, ofrece a opción de personalizar a gran maioría dos produtos da súa gama, converténdoos nun agasallo corporativo ideal e unha excelente opción de merchandising a prezos moi competitivos.
Dado que dela xorden as ideas máis creativas, a especialización é fundamental no proceso de desenvolvemento de produtos da marca, que oscila entre 6 meses e un ano e inclúe unha etapa previa ao seu lanzamento ao mercado na que cada produto se somete a rigorosas probas de laboratorio, durabilidade e usabilidade, co obxecto de garantir a satisfacción de cada tipo de cliente ao que se dirixe. Máis aló do deseño, en liña coa súa aposta por unha fabricación da máis alta calidade, a empresa realiza visitas periódicas ás plantas coas que traballan para garantir os mellores estándares.
O seu compromiso coa sustentabilidade e o benestar social é outro dos seus valores diferenciais e susténtase na obtención das certificacións de Calidade 9001 e Medio Ambiente 14001, que evidencian o esforzo de Koala por utilizar materiais respectuosos co medio ambiente na fabricación dos seus produtos e envases e promover un ambiente laboral inclusivo, baseado na igualdade, a tolerancia e o respecto á diversidade.
Apoiando a internacionalización das pemes galegas
Koala Internacional é unha das empresas beneficiarias do programa Galicia Avanza, impulsado pola Xunta de Galicia a través da Axencia Galega de Innovación (Gain) e do Instituto Galego de Promoción Económica (Igape), unha iniciativa que busca favorecer o acceso das pemes galegas ao mercado internacional desde a I+D+i e a sustentabilidade.
Trátase dun programa de aceleración de oito meses de duración con itinerarios personalizados en ámbitos como o estudo do mercado, a estratexia de márketing, a adaptación de produtos e servizos, o deseño e rexistro de marcas e certificacións ou a estratexia de acceso ao mercado. As empresas participantes tamén poden acceder a mentorización e asesoramento, capacitación e formación comercial e técnica e encontros finais para darlles visibilidade.